sobota, 4 marca 2017

#Zakochaniwsmaku

Lubię, jak coś mi się w życiu udaje = a jak udaje się przy okazji zdobyć to co lubię, to już w ogóle super! Dlatego bardzo, ale to bardzo ucieszyłam się, gdy po raz kolejny platforma #trnd  doceniła moją skromną osobę i wybrała ją (w sensie mnie 😉) do testowania pysznych kaszek #Smakija. 


Mogłabym od razu Wam napisać, że my rodzinnie po prostu je uwielbiamy - ale że dopiero teraz mam możliwość przetestowania wszystkich dostępnych smaków (w dodatku planuję coś ekstra w najbliższym czasie!) to z podsumowaniem poczekam na koniec całej akcji. 

Póki co - przed Wami foto-przygoda pod wdzięcznym tytułem 💟#Zakochaniwsmaku💟 No lepiej tego ująć nie mogę 😁😍😁😍😁


A Wy znacie kaszki Smakija od Zott? Jecie? Lubicie? 😏

2 komentarze:

  1. Nie znamy, ale znając moje dzieciaki to tylko córka chętnieby spróbował :)

    OdpowiedzUsuń